Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 11:35:35
Bet tai kaip grybauja tavo burtu rutulys.

Neatsitiktinai, o visai tycia.
Neisigijau, o gavau dovanu.
Jeigu ir uzgrobe, tai mano pro--promociute, kuriai tas sklypas kaip minimum
priklause 1869-ais.
Kelio nedariau ir kas ji dare jau kauleliai supuve turbut.

Ir isvis - labai ziuriu tave domina konkretus mano atvejis. Gal savo fotke
atsiust? Nes o.law kontekste atsakymas paklausejui turbut aiskus
"savininkas, prie tam tikru aplinkybiu (kuriu ne taip ir mazai jo naudai),
gali padaryti taip, kad formaliai tie penki metrai bus kaip ir prieinami,
bet praktiskai, jei savininkas nenores - normaliai ten poilsiauti nesigaus".
Jei ash neteisus - pataisykit. Bet labiau domina teisine, o ne isterine to
reikalo dalis.

"CodeC"  wrote in message news:jv5d56$4ks$1@trimpas.omnitel.net...

kad ten atsitiktinai tavo sklyapas atsirado ties ta pakrante, nepasakok
pasaku. servitutinis kelias kazkodel i butent ta vieta ejo, ir kazin ar
ta kelia savo lesom padarei. kazkodel sklypo nepirkai per 100 metru i
sona. radai grazia vieta, uzgrobei, ir dabar sau 'nuopelnus' prisiimt
bandai.