Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 20:52:24
As su tokiu arsiu tik viena karta buvau susidures. Klausant
nepatenkintos jo intonacijos gana akivaizdziai buvo juntama, kad davus
koki 30lt jis tikrai atsikabintu. Bet kad nebuvo uz ka duoti, nei ten
jo zeme, nei kas tvarkyta, eilinis miskas. Ir savo siuksles maisuose
issivezeme baidaremis ir atidaveme nuomotojams.
A tai gali pulti jei kazkam nuo to geriau :) As siaip nebutinai ginu
vienintele savo nuomone. Jei argumentuotai paaiskina kas ir kaip, esu
ne karta ja ir pakeites. Kartais newsai praplecia akirati, kaip kad
buvo su mokamu parkavimu miesto centre.

CodeC explained :