Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-29 20:04:46
Etc, smagu turet galios statyt savo intresus auksciau, nei kad istatymas, suteikiantis teise naudotis nors tais, varganais, 5metrais
 Noreciau ir as turet sugebejima iskelt savo interesa isgert auksciau, nei kad tos varganos 0,4 promiles. Taciau man tas nepavyksta.......Dede policininkas greit sustatytu viska  i vietas. O stai i vandeni subestu tvoru, specialiai priaugintu krumu ar isnykusiu praejimo taku iki vandens,  vaizdingiausiu ezeru pakrantese-niekas sukontroliuot nesugeba. Taip-pakrantes ties siais skypais pagrazejo. Taip atsirado liepteliai, papludimiai. Bet ar tai nors kiek guodzia vietinio kaimo berniukscius, kurie atlekdavo rusu laikas maudytis kada panoreje. Esu mates vieta, kur kaimas su kaimu nebesusieina, nes vienintelis keliukas (neiregistruotas gal?) netiketai tapo privacia teritorija :) Nu zodziu-biednam vis maziau galimybiu lieka :)))))