Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 23:32:18
O mergike tai mate?

"CodeC"  wrote in message news:jv3t9u$5ub$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/29/2012 07:23 PM, Gintas wrote:
> pamenu, buvo jau diskusija apie tai su tavimi. Tasyk teigiei, kad
> baidarininkam net neleidi i tavo kranta islipt. O jei koks islipa-tai tu
> ar tavo tevukas prisistato su vietiniu igaliotiniu ir pagrasina ipaisyt
> bauda uz siukslinima, jeigu neisnyks. Juk buvo taip?

afigienai :)) as juk sakiau - visi tie 'pazeidimai' ir 'siukslinimai' -
priedanga. tokiu locheliu grasinimu jau nekarta teko pasiklausyti. kad
'duoda 3 min dingti', kad 'tuoj xebra atvarys', 'nieko uz dyka nebuna'
ir t.t. vieni rodo savo 'valdzia' ir birka ilgina kiti bando pelnytis.
vienas biski persistenge ir nuspyre mano alaus bonke i vandeni (tvarka
dare ant savo liepto). kaip poto pasiime savo valti is ezero vidurio -
nzn, gaila neturejau laiko palaukt kol jam dashuto kas ivyko :)