Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 19:45:17
Jokiu ispejanciuju lenteliu nebuvo. Ten buvo apsistota tik todel, kad
kitur is viso nebuvo rasta kur apsistoti. Vaziuoti namo kazkaip
nesinorejo. Be to akivaizdu, kad ten ilgus metus buvusi viesa maudykle,
o dabar taip pist ir tapo privati. Po kurio laiko ten bus uztverta, ir
ant normaliai per laikmeti suformuoto kranto bus pradetas statyti
privatus namas. Del tokiu atveju labai pikta.

Na o del teisiu esu turejes ir dar kitoki atveji. Plaukem baidaremis
berods Lakaja. Ji iteka i ezera nepamenu pavadinimo. Baidariu
nuomotojai dave zemelapi kur buvo parasyta kur yra privatu, o kur
valdiska. Atplaukem i valdiska vieta, ten viesas kempingas. Nu daug
zmoniu, paplaukem truputi toliau, vietos vis dar valdiskos. Ziurim
lieptelis toks truputi padevetas, bet jokia ne sodyba, eilinis miskas,
sodybu nesimato. Na ka sustojom, issipakavom, sustatem palapines,
uzkurem lauza. Pist link vakaro atvaro kazkoks senis gana gerai
isgeres. Tipo cia jo zeme, cituoju "pizdinkit nachui is cia", "sikat
cia mano zemeje". Jam kazkas atsake, kad pats eitu ten pat, tai dar
labiau isiuto. Pradejo "dalinti baudas". Tau uz palapine 100lt, uz
lauza 200lt., mokek. Tai sakau kviesk igaliotini. Tas "koki blet
igaliotini". Tai sakau bauda as tau mokesiu ar valstybei, tai sako gali
ir man susimoketi. Po kurio laiko suprato kad niekas jam nieko nemokes,
plius mes zinojom kad ten tikrai valdiska zeme. Isejo.
Tada vakare atejo ant to lieptelio su zmona ir vaikais maudytis. Zmona
blaivi, musu moteros su ja kazkaip isisnekejo. Siaip sake zmones
normalus ten, jie gyvena ten netoli, ten maudosi, ir ta liepteli patys
savo iniciatyva tvarko. Pripasakojo kokiu kartais atplaukia, primeto i
vandeni visokiu sukiu, skarbonkiu, nesusirenka siuksliu. Del to taip
jie ginasi. Aisku likom ten ir problemu nebuvo, tik kai isplaukinejom,
atejo zmona pasiziureti ar visas siuksles susirinkom. Mums priekaistu
neturejo. Bet buna ir taip, kad valdiska zeme gina, nuo poilsiautoju :)