Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-07-30 00:31:44
"CodeC" <C@C.C> wrote in message news:jv48bj$ei9$1@trimpas.omnitel.net...

> konkreciu atveju tai juokas ima.
> man tai labiau idomu, kas dedasi galvoj va tokio susireiksminusio vercho,
> kuris isivaizduoja kad gali viska :)

Galiu atsakyti. Žmogus supranta, kad pasiekęs daug ir tuo didžiuojasi.
Anokia čia bėda. O va visi tokie kaip tu, kurie nesugeba sukrapštyti būstui
pinigų, todėl verkia, kad visi turėtų kainuoti po 50klt + daužosi
nešančiąsias sienas ir pizdelina kokie jie teisūs, verkia, triedžia,
paniatkėmis svaidosi, bet taip ir nejuda iš vietos.

Tiek kiek čia nesąmones rašinėjęs, tai geriau būtų kokią knygą apie
productivity perskaitęs ar kažkur kitur žinias tobulinęs.