Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 18:13:52
Svetimam sklype - ne. Cia mano nuomone, nors Codec'as mano kitaip. Ash savo
jei reikia galiu pagristi.

"Benderis"  wrote in message news:jv3jol$uvh$1@trimpas.omnitel.net...

man vat labai idomi diskusija sitoj vietoj ir klausimas aktualus - tai galiu
as pasalinti KRUMUS ar negaliu?
Jie cia placiai vis pabando griebt - medziai, zole - bet tai nesusije su
esme. O esmej yra KRUMAI: tam, kad praeiti pakrante, ar galiu as pats sau
pasalinti paliktus krumus?
(privatus sklypas, teoriskai imkim ta maziausia reikalaujama 5m plocio
juosta)

Ir antras labai idomus klausimas, kuris jau pasimete kazkur ten auksciau -
kaip su servitutais, patekimo prie visuomeninio vandens telkinio
uztikrinimu, jei tarkim, VISA ezero pakrante yra privaciuose sklypuose,
t.y., ju yra daug ir nei vieno valstybinio. Kada galima uztverti keliuka pro
savo sklypa (pvz, like 500-50m iki ezero) ir/ar reikalauti uz praejima
pinigu, o kada - ne?