Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-08-01 00:09:03
"CodeC" <C@C.C> wrote in message news:jv9dnu$hud$1@trimpas.omnitel.net...

> ne apie mano vieno.
> va ivykis poros valandu senumo:
>
> po eiliniu 30km dviraciu ir valandos ant skersinio gryztu is panemunes
> silo per triju mergu tilta. jau beveik uzkilau, liko kokie 20m. zemyn eina
> banda bachuriuku. neskaiciavau tiksliai kiek, bet tikrai >5.
> visi ruko ir po bonke alaus nesasi. vienam bonke tik pyst ir iskrito,
> suduzo aisku. pilna zeme putu ir stiklu, is kuriu vienas - stacia ir
> smaila istrizai nuskeltos bonkes didzioji puse. tie pazvenge is to
> sudauziusio ir nuejo toliau. pasivijau ir tarkim beveik mandagiai
> [...]

Na jeigu troliu TROLIS as, tai visiskai lengva atsakyt-
Buciau arba praejes pro sali, arba pats nuspyres/pakeles ta suke (kaip koks
lochas).
Nuotykiu neieskociau. Nepyk, bet man atrodo kvaila kabinetis prie girtu 5
bachuriuku kaune. Tu cia giriesi, kaip vienas gali puse Aro burio
istvatinti- as tai negaliu.

Klausyk, o va kaip daznai sudrausmini tuos, kurie nuorukas meto ant gatves,
gamtoje ir pns? O gal pats smirdzius (rukorius) esi ir metai taip pat? Ar
daznai pasakai suns suda susirinkt? Ir kiek artu buvo identisku atveju, kai
nepasakei bachuriukams, kad jie elgiasi negerai? beje ar padarei tvarka ir
privertei juos negerti viesoje vietoje?