Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-07-30 17:57:35
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:jv65ad$sn$1@trimpas.omnitel.net...

> hehe, optimistas :) arba nenueitum.

Gal ir nenueiciau. Ka as zinau. Negaliu speliot kas butu, jeigu butu, kai as
nesusidures su tokiomis situacijomis. Butu ir galvociau.

> bet tai ant kiek tu siauraakis ir trumparegis. gyveni idilemis.

Puikiai argumentuoti teiginiai. Bet matyt gal ne tokios ir idiles, jeigu 30
metu pragyvenau ir ne tik, kad nenumiriau, bet ir neprireike keist poziurio,
pirk ginklu ir pns. nesakau, kad taip niekad nebus, bet kolkas buvo butent
taip.

> nepergyvenk, gyvenimas idomus siaip labai :) iseisi ir pasivaiksciot ir
> keliausi. ar tu apart masinos ir savo busto nosies niekur neiskisi.

zinau, kad visko buna. kolkas buvo nedaug nutike, bet pavykdavo civilizuotai
ir netgi niekam telefo ar litu neteko atiduot!
Idomu kas ten per snukis pas tave, kad taip nuotykius traukia. Gal idek
fotke?

> krc, ner ka cia su tavim sneket. beje, labai geras nikas, uzskaitau.

Aciu, nickas man patinka. Bet tau tiktu labiau.