Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-07-31 08:33:48
> tu tikras? Konkretus pavyzdys su Guosto ežeru. "Anais" laikais viskas
> buvo OK, kaip pasakoji. Paskui pradėjo žmonių daugėt. Iki tiek, kad
> natūralia nebebuvo kur ten dėtis. Na ir nebevažiavom. Po keliu metų su
> pažystamais netyčia atsidūrėm. Tas pats. Nuvažiuojam į kitą pusė.
> BLEEEEEE, ŠLAGBAUMAS! Tada nusiraminam, paskambinam pakabintu numeriu,
> sumokam nuo visos šutvės gal 10 ir 15Lt, ramiai poilsiaujam ant gražios
> vejos. Plėšk maikes kiek nori, man geriau taip, nei nemokamai.

Anksciau ponai su ziguliu i soda vaziuodavo, o prie Zaliuju ezeru, kad
vargsui nuvaziuoti reikedavo keletos valandu i viena puse ir keletos i
kita. Autobusas kas pusvalandi. Geru oru kai kas i autobusa
paprasciausiai netilpdavo. O dar juk ubago terbele su savimi visai
dienai reikejo pasiimti. Karta buvom deze alaus nusipirke ir tempem
kelis kilometrus iki ezero, kad is autoparduotuves uz restoranine kaina
nemoketi. Vakare pristatem butelius i autoparduotuve su visa deze. Tai
pardavejas neprieme, nes ne is jo parduotuves buteliai buvo. Jau
nusikale buvom ir tingejom tempti atgal i parduotuve... Tai visus
sudauzem, kad autoparduotuve po musu nesusirinktu. Nuostolis 2,4 rublio.
Tai buvo pirmas ir paskutinis kartas...
O kad i Moletus nuvaziuoti tai visai kitokios istorijos...