Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 13:48:45
On 07/30/2012 12:51 PM, amenox wrote:
> Teisingą mano dalį iškirpai. :)) Pridursiu tik kad ne kuriems ne tik kad
> gamta bet ir pažeisti įstatymai yra giliai px tol, kol tai paliečia
> asmenines ambicijas - pvz. atsirado graži teritorija ir aš ten negaliu
> bambalių nuo alaus pamėtyti, prišikti ir primyžti.

tai ir labai gerai. pradziai bent jau nuo SAVO teisiu zinojimo ir gynimo
reiktu pradet. daugelis gi, kaip kad ir sioje diskusijoje matosi, bijo
kazka daryt net kai jiems ant galvos shika. nes bijo buti kitokie, ne
prie bandos, ne prie chebros. bijo pripazinti, kad turi maziau, prasciau
uz kazkoki dvarponi, nes tada automatiskai bus prastesni, todel vietoj
to, stengiasi buti TOKIE kaip jis, laiko ji savo idealu, palaiko jo
nuomone ir varo ant tos mazumos, kuri nesitaiksto su teisiu pazeidimais.
geriausias to pavyzdys - Dainiushas :D