Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-31 12:01:33
skirtumas gal tame, kad po duris gali preiti 1000 zmoniu, jeigu jie eis nesustodami. Bet jei tarpduryje vienas pasistatys kede ar supynes pasikabins-nepraeis ir 10. Sutinki? Taip ir su valtimis. Jos plauks ir nuplauks, taciau jei pakrantese atsiras bus metu metus stovintis lieptas, isikises i vandeni  N metru ir ju vis dauges? Ar dabar suvoki skirtuma? Gal tu cia tas ir esi, kuris bendra gulta uzima pasidedamas ranksluosti, nesuprasdamas skirtumo? :)))))))))