Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Arvis
Data: 2012-07-30 21:09:06
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų pranešime:jv69ip$4d6$1@trimpas.omnitel.net...
> deja, konfliktas yra kai dalyvauja dvi pusės. Kol tu neįsitrauki yra
> nebent bandymas prisipist.
>
> O rizikuot gaut peilį į pilvą dėl kažkokio mobiliako - tai ką aš žinau.
> Btw, girdėjau tikrą istoriją kai plėšikams darbe pasipriešinęs
> darbuotojas po to stipriai gavo velnių dėl nelaiku ir ne vietoj rodomo
> didvyriškumo. Visgi sveikata ir tuo labiau gyvybė yra aukščiau visko.
> Bent jau normaliam žmogui.

Labai slidi tema - taip galim prieiti iki to, kad prie tavo akių koks naglesnis prievartaus tavo bobikę ar dukrą, o tu stovėsi ir nieko nedarysi, nes "gyvybė yra aukščiau visko".
Laikau save nekonfliktišku ir ne kovotoju, bet yra riba, kurią kažkam peržengus, "protingas" mastymas kuriam laikui pasislenka šonan.
Bet tas ribas kiekvienas nusistato pats.
Amen ;)