Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 21:20:52
Oj tik nepradek.. didesniu chaliavsciku uz graikus man dar neteko
matyti. Tik ten kur poilsiauji, pvz. Kreta, dazniausiai yra padaryta
uzsienieciams ir patys graikai retai ten kada poilsiauja. Todel tu
atvaziaves susidarai klaidinga nuomone. Bet kiek pamenu gidai visada
akcentuodavo, kad pliazai yra nemokami. Tu gali net nueiti i ant 30 m
nuo juros kranto esancio taip vadinamo pramogu parko, kuriame gali
naudotis visokiais atrakcionais, degintis ir tt., teritorijos pliaza ir
jame guleti nemokamai. Negali eiti tik i pati parka. Ir tikrai yra daug
kas taip daro. Ten yra losiama tik ant to, kad guleti pliaze ant smelio
su nuosavu ranksluosciu, o ne parke, yra ne lygis. Pvz. geros bobos
nepakabinsi ant juros kranto ir panasiai.

Arba pabandyk pavaikscioti po Zagrebo pramoninius rajonus. Kas liecia
chaliava pamatysi to ko ir Kaune as nebuvau mates. Taip kad NEREIKIA
LIA LIA.

hedgehogus paiuricus formulated on pirmadienis :