Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: mindis
Data: 2012-07-31 10:23:10
Jo, "savo" ten reiske "seiminiko" t.y. valstybes. Pries koki desimt metu
kai aiskinaus del Gluko, tai liepteliai berods gavosi visgi privataus
vartojimo, bet  jau neatmenu susijusiu dokumentu. O jei tokia analogija
- su valstybes zinia as galiu statyt savo automobili valstybineje
aiksteleje, bet tai dar nereiskia kad tuo auto gali bet kas naudotis, ar
ne? Arba is valstybes issinuomoju zeme ir pastatau su visais leidimais
bibiene kokia nors - tai ta bibiene nuo to kad stovi valstybinej
nuosavybej viesu turtu netampa. Zeme po liepteliu gali isisvaizduot kaip
isnuomota neribotam laikui uz 0Lt, nes ja naudotis leidima visgi gavai.