Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 11:38:39
Taip - atvejai panasus. Vienu atveju ateina zmones, kitu - kiaules. Labai
panasu. Bet mano reakcija labai skiriasi.

"Gintas"  wrote in message news:jv5drj$5es$1@trimpas.omnitel.net...

Sakei, kad buvo panasiu atveju, dabar, kad "niekada"

> Tiems kur tanke - niekada nedraudziau naudotis tais penkiais metrais,
> jeigu
> į juos patenkama tinkamu budu ir elgiamasi tinkamai. Bet tau vistiek
> reikia
> pamyzt i bata.
pamenu, buvo jau diskusija apie tai su tavimi. Tasyk teigiei, kad
>baidarininkam net neleidi i tavo kranta islipt.O jei koks islipa-tai tu ar
>tavo tevukas prisistato su vietiniu igaliotiniu ir pagrasina ipaisyt bauda
>uz siukslinima, jeigu neisnyks. Juk buvo taip?
Sakykim taip - buvo panashiu atveju. O ka nors keicia, jei 9-iais atvejais
is 10-ies taip nebuna?