Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 15:23:01
Labai panasiai - buitiniame lygyje galima taikyti ir tokai formuluote. Su
salyga, kad konteineris visu. Nes pavyzdziui kai dariau bute remonta ir
atsiveziau didele tokia vonia statybinems medziagoms, manau, kad kaimynai
buvo neteisus, pradeje ten vilkti savo siuksles ish sandeliuku. O ka mano
Gintas?

"VaidasB"  wrote in message news:jv5u5k$nka$1@trimpas.omnitel.net...

Daugiabučio gyventojai