Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 16:32:11
On 07/29/2012 04:26 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Bet tai kaip faina - manau visur turetu tokia tvarka buti. Palauk - gal
> po seimu rinkimu ziurek ir isbuozins mane.
>
> Ir taip, be abejo, kad ash susigaudau tuose istatymuose (na gerai ne ash
> - radau netycia giminaiti kur siek tiek gaudosi) - ash idiotas. Bet
> idiotas su nuosavu tvarkingu plaiziuku, kur dalbajobai su pajer'u
> nelabai laukiami.

o su valtim? tuos irgi isvarai, nes tavo nuosavybe - smeliuka po truputi
nuplauna i ezera ?:) krantas nuo tvoros tolsta :DDD
nerasineciau, jei nebutu juokinga. kaip megstantis su baidarem
paplaukiot, tai galiu pasakyt tik tiek, kad jau n+1 karta plaukiant
sustojus papietauti ir pasimaudyt atlekdavo koks dalbakas aiskindamas
kad cia jo medinis apluzes lieptas, kad cia jo krantas ir kad jei norim
cia but reik susimoket. parodzius faka visada pradeda gasdint, bet
pradejus filmuot ir fotografuot tuom ir baigiasi.