Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 14:44:19
On 07/29/2012 02:38 PM, Linas Petkevičius wrote:
> 1. Krumynai, kurie trukdo praeiti pakrante auga ir pas mane ir pas
> kaimyna. Jei tu manai, kad kiekvienas sklypo savininkas, kurio nuosavybe
> ribojasi su pakrante, privalo savo lesomis uztikrinti, kad ta pakrante
> butu galima praeiti, tai svelniai tariant klysti.

nu as norejau pasakyt, kad krumus, augancius pacioje pakrantes apsaugos
juostoje, gali kapoti BET KAS. tu to uzdrausti neturi teises. o jei
neklystu tai netgi pats privalai atitinkamai tvarkyti ta SAVO pakrante
pagal zemes istatyma, pagal zemes paskirti, pagal vandens istatyma ir
visus ten numatytus reikalavimus. kad iki ezero (apie delno dydzio
prudus gal nekalbam) nebutu jokio praejimo per vasltybes zeme, netikiu -
bent is kazkurios puses tikrai bus. beje, 5m cia yra labai optimistinis
minimalus atstumas, daugumoj atveju jis yra 10-25 metrai, pagal vandens
telkinio dydi, atstuma iki miestu ir miesteliu ir pakrantes nuolydzio kampa.

> 2. Prie ko cia gelezinkeliai?

tai perskaityk viska ir suprasi prie ko.