Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-31 19:07:59
Nezinau, kaip ir bepaaiskinti:

kiekvienam gyventojui nuo galvos 20lt i menesi.(nepamenu tiksliai)
3 daugiabuciai, visi uz save moka tuos 20lt. Tarkim daugiabutyje 100 galvu. Viso i siukslininku saskaita ikrenta 3*100*20=6000lt. Na, o dabar klausimas: kas nutiks , jeigu pagal pasiskirstymo desni-10snukiu is vieno daugiabucio imes i kito daugiabucio konteineri, o pastarojo 10 gyventoju-i sio daugiabucio konteineri?

Tikimybe, kad visi triju daugiabuciu gyventojai suplus prie kurios tai konteinerio-nykstamai maza. Taip veikia ir GSM rysio tarpines stotys. Perpildymas gali ivykti tik kokios sventes proga, kai puse Lietuvos jungiasi prie vienos ir tos pacios stoties