Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 13:13:22
On 07/31/2012 10:04 AM, Extended Data Out wrote:
> "CodeC" <C@C.C> wrote
>

> Štai! Štai gi kur visa esmė, prasmė ir tikslas! POPULIARUMAS
> t.y., dėmesio poreikis.
> Teisybės ieškojimas su balionėliu, peiliu ir kamera irgi kyla iš dėmėsio
> stokos. Išrišome tavo problemą.

tai cia tik analfabetai taip galvoja. sveiki zmones tai vadina
pilietiskumu. kaip ir tai, ka daro Kedas. kokiem zmoniem tai nepatinka?
ogi bandai, 'chebrytei', 'kojotams'. kodel man netrugdo ir netgi
patinka? tikrai ne del Kedo asmeniniu savybiu ar noro jam parodyt
demesi. daug kur jam netgi nepritariu (pvz kas liecia dviracius). bet as
neturiu tokio liguisto iprocio neigti ir tyciotis is VISKO, ka sako,
daro ar raso Kedas, vien del to, kad tai JIS. tuo tarpu LP ar koks
Dainiushas, ar dar kazkas is gan siauro rato newsu troliu tai daro istisai.