Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Arj
Data: 2012-07-30 14:26:28
Konkreciai apie galve negaliu pasakyti, bet akivaizdziu istatymo pazeidimu (kai tvora iki vandens ir
net vandenyj - saip labai nesunkiai galima beveik kiekvienam ezere rasti. Jei sugalvotu dalinti
premijas uz pranesimus apie istatymu pazeidimus, sakykim po 10Lt uz kiekviena toki atveji, tai oi
nemazai uzdirbt butu galima plaukojant baidare kur moletuose :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų news:jv5o24$ghr$1@trimpas.omnitel.net...

Gal sakykime taip - tai labiau matosi? Zinau situacija apie du ezerus -
Plateliu ir Lūkšto. Valdiškos vietos - nors subine ėsk. Privačios ir
nesukulturintos - irgi. Bet visi gincai - del tu sutvarkytu gabaliuku, kurie
realiai sudaro... Nu fig znajet kiek jie sudaro. Bet jei koki 5 proc. ar
daugiau - nu labai nustebciau. Paziurek ta pacia Galve ar panasu ezera, kur
visi stato, kaip kapitalizmo baubo pavyzdi. Apipluak ji perimetru. Kiek bus
tokiu viuetu, kur pakrante negalima naudotis, nes ja atsitvere savininkas ir
nieko neprileidzia? Man tai tikrai nieko ten ispudingai baisaus.

"gd"  wrote in message news:jv5nfh$frj$1@trimpas.omnitel.net...

Tai niekas nezino kokios tendencijos. Manau pagal situacija ir
tendencijos vystysis. Be to, mociuciu sodybos yra ir parduodamos ir
perkamos. Ypatingai retas atvejis kai perka plika medziais ir visokiais
sudais apaugusia pakrante ir ja nuosirdziai sutvarko. Bent jau as
tikrai ne pries tokius atvejus. Daug daznesnis atvejis kai grazinasi
kokia nors 50 metu valdiskai tvarkyta pakrante, ja perparduoda ir po to
jau cia pasidaro viskas MANO.

Linas Petkevičius pretended :