Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 14:56:11
Eina na... Bet koks tu grieztas. Jauciu, jei kas nahuj pasiustu, tai ishvis
rankike sulauzytum, a ne?

"CodeC"  wrote in message news:jv5smb$mbk$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/30/2012 02:52 PM, VaidasB wrote:

> kažkada gyreisi, kad keisdamas oro filtrą, kažką ten su durelėm mašinos
> iškirtai. atsiprašau, jei atmintis apgauna.

neapgauna. TA be eiles budulencija uzlindo. poto as vel pries ji
uzlindau. tada jis man papypino ir kazka reke. parodziau faka. tada
atsirove ir plese mano masinos duris. gavo i duda. pradzioje 'kliudziau'
durimis islipdamas. masinos duris naudojau pagal paskirti.