Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 17:04:58
On 07/30/2012 04:58 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Manau, kai aplink pilna tokiu zinanciu, kad lieptas visu, dabar tik
> durnius gali kazka rimtesnio statyti jo negaves.

nu ok, as sitoj vietoj pritrukau ziniu, nebijau to pripazinti.
tegu tas lieptas legalus, tegu tai tavo nuosavybe.
man rimtai idomu patapo ir as tuo pasidomeciu smulkiau.
NETIKIU, kad tai tau suteikia teise drausti kitiems juo naudotis (pagal
paskirti ir tvarkingai), nes jis stovi viesoje vietoje, bendro naudojimo
zonoje. TIKIU, kad tai tau uzkrauna pareigas ir atsakomybe - pasirupint
liepto bukle ir saugumu.