Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 16:08:02
On 07/29/2012 03:59 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Gali buti, kad ir negausi. Gali buti, kad net negausi baudos kirsdamas
> krumus mano sklype. Nes viskas baigsis tuo kad:
>
> 1. Atvaziuos privatus dedes ir lieps baigti tai daryti, nes savininkas
> to neleidzia.
> 2. Atvaziuos valdiski dedes.
> 3. Priklausomai nuo to ar daug ishkados pridarei, jau ash pats spresiu
> kreiptis ar ne i teisma del nuostoliu atlyginimo.

tai dabar as taves paklausiu - kokiu pagrindu? nes tavo rasliavoj tai as
jau izvelgiu pasiulyma pasimatuot kieno kiausiai kietesni? tai zinok
nebutinai tavo dedziu bus daugiau ir nebutinai tavo chebra bus
shustresne visada. o jei apie civilizuotus kelius, tai kuom tu mane
apkaltinsi, kad as eidamas ten, kur man leidziama, sutrypiau zole? t.y.
eidamas takeliu per pieva sutrypiau pieva :) arba besibraudamas per
krupus keleta shaku nulauziau. arba kokiu pagrindu bausi, jei as viesoj
vietoj (pievoj) nemokamai pjausiu zole?