Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 16:04:06
On 07/30/2012 03:58 PM, vaidas100 wrote:

> Aš būčiau tavo vietoje pradėjęs nuo skelbimo, kad bus talka sniegui
> nukasti :)

tai pagal toki skelbima ir susirinkom. dviese. o anas ruke balkone ir
ziurejo.

> O dabar turi priešą :)

turejau. ir bb dejau ant jo. ten pagerintas buvo. zmona savo sumuse.
dukra musdavo pastoviai. parasem zajava i policija, kad vaiko klyksmai
kas antra vakara per visa nama girdisi. tyreja poto pranese kad labai
gerai padarem. nes ten pscihas svelniai tariant.
o galiausiai persikeliau nuomotis kitur.

> Kitą kartą tavo žmoną reikės staigiai į gimdymo namus vežt kaip pvz., o
> kaimynas tau išsišiepęs sakys NU BLYN 3 METUS ŠIO MOMENTO LAUKIAU! :)

kazkaip tik su anuo vienu bedos budavo. pastovus gyventojai nelabai
norejau prasidet. o man tai px. nei as jo bijojau, nei del savo ateities
pergyvenau.