Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-30 13:03:33
Linai-aisku manes tai netenkins ir esant galimybei as geriau draugiskai taves pasiteirausiu ar galiu pailset valandziukei, o po to susirinkes siuksles isnykt. Aisku-poilsis zenkliai smagesnis, kai galima su seimininku pajuokauti, naujienomis pasidalinti ir taikiai isiskirti. Bet juk ir tu seimininku visokiu yra? Kas yra plaukes-tas zino. Kitas budi ir saugo, kad koks naslaitis nedristu jo pakranteje net kojos iskelti. Mat jis ten smeliuko papyle, jo vaikai cia megsta zaisti, o tas nuostabus pojutis "mano pakrante" i kaulus isigeres jau :) Stumia toksai baidare su pagaliu tolyn nuo kranto ir tu jam nors ka :)