Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 16:59:26
On 07/29/2012 04:52 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Teisingai, todel aplink mano sklypa nera elektrinio piemens su 220
> voltu. O Akropoliui irgi yra taisykles, kuriu jis laikosi.
>
> Analogija butu gal kita. Akropolis - viesha vieta. Ateini - stiklines
> durys uzrakintos. Nu ir pabandai jas islauzt su galva. Labai abejoju,
> kad Akropolio savininkai bus kalti, nes tu manai, kad turejai teise
> patekti i vidu.

> Kas iki mano sklypo - man nelabai terupi. O mano sklype - normali gamta
> ir nera jokuiu dirbtiniu ir pasleptukliuciu.

> Tai aisku gali - pas mus kreiptis del bet ko galima.

> [...]

nieks is nesako kad tavo problema. kaip ir ne mano, jei einant per tuos
sabakstynus sau kelia prasiskinsiu.
tavo problema kaip suprantu vienintele - nusipirkai sklypa salia ezero
ir bandai visais budais kitus nuo jo nuvyti. tokius sako vezys labai
greit sugrauzia. buvo cia vat sodo kaimynas sklypa keliuko saskaita
prasiplatines. tujom uzsodines. pora kart pasikoliojom, pagrasinau kad
atvaziuosiu su didesne masina ir vaziuosiu tiesiog ten, kur turi buti
kelias.
siais metais suzinojau kad jau kaponas uzverte. o praeitais metais dar
alu siurbe tam savo sode ir visiem piso prota kam netingejo.