Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Extended Data Out
Data: 2012-07-31 13:31:16
aha, tamsta jamate slėptis už kito nugaros. Tai rodo, kad pataikiau
aprašydamas priežastį. Čia ne najezdas, tik mažytė (tariama, todėl ir
klausiu pas GD) patirtis analizėje.
Neturiu nieko prieš tamstą, nei prieš Kedą, nei prieš kitus šio Hyde Parko
Speakers' Cornerio veikėjus :)

Tuos, kuriu nevirškinu, sėkmingai filtruoja OE. Beje, būtent jie labiausiai
neigia ir tyčiojasi iš visko, ką daro ar rašo Kedas. Ir tai ne LP, ir ne
Dainiushas IMHO. Yra bukagalvių runkelių, kurie nepasikeis nes genai.
Kaip ir tu, nepritariu kaikurioms Kedo dviratizmo pozicijoms (tik
kaikurioms) bet vertinu jį už konkretų informacijos pateikimą, įsigilinimą
ir jos išaiškinimą.