Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-29 17:44:44
Jei neprivalai, vadinasi ir turim tokia situacija kokia turim. Bet man
vistiek nesuprantama, kodel vieni savininkai privalo rupintis saugumu
ir galima zala turtui (pvz savivaldybe atsako uz zala duobetuose
keliuose), o pakrantes juostos savininkas ne. Tokiam kontekste visai
nesudetinga apsisodinti sklypo pakrascius spygliuotais krumais ir
niekas neirodys kad jie yra nenaturalus.

Linas Petkevičius expressed precisely :