Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 15:31:38

"CodeC"  wrote in message news:jv39p0$o8l$1@trimpas.omnitel.net...

>nu tai va, supratai pasirodo. varteliai ir 'apdekoratyvinau' - ne dirbtinai
>sudarytos kliutys?

Manu kad ne. Augo dideli bruzgynai. Visiskai menkavercius augalus pasalinau,
liko tik tie, kur man patinka. Kad jei palaipsniui pereina i vandens
augalus - nu ka padarysi... Jeigu tu per ta bruzgyna prasibrausi - veliava
tau i rankas, ilsekis ramybeje.

>o dilgeles ir kitas siuksles as jau pats susirinksiu, tu jau nesirupink

Nereik - surinkta. Gali seip ilsetis tuose penkiuose pakrantes metruose.

>o sunis prisirisk, arba laikyk uz tvoros, nes kitaip ragausi saslyka.

Tai jis pririshtas, galesi kartu paloti ish kitos tvoros puses.

O ish kitos puses... Kai tvarkiausi kovojau su panasiais teisybes
ieskotojais, visada neramino klausimas. Ezero pakrante 19 km. Is ju privati
gal kokie 2.7. Vat kodel toks didelis noras ilsetis butent pas mane? Taigi
valdiskoj zemej nei tau ribojimo penkiu metru nei ka... Nesutavrkyta,
neirengta, kazkas jau prisisukslino ir buteliu pridauze?... Ai, kaip
negerai, pasirodo cia jau mano problemos. Kai mano sklype buvo toks
bardakas - niekam jo nereikejo. Kai susitvarkiau - zdraste, ja vasha tiotka.
Aciu  Dievui, dar kolkas Lietuvoje tai galima ir normaliai susitvarkyti. O
tu EU palauk.