Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-29 15:41:03
On 07/29/2012 03:31 PM, Linas Petkevičius wrote:

> Manu kad ne. Augo dideli bruzgynai. Visiskai menkavercius augalus
> pasalinau, liko tik tie, kur man patinka. Kad jei palaipsniui pereina i
> vandens augalus - nu ka padarysi... Jeigu tu per ta bruzgyna prasibrausi
> - veliava tau i rankas, ilsekis ramybeje.

ne, nu tai as eisiu ten kur praejima rasiu. jei galvoji kad esi uz kitus
gudresnis ir pajegus nelegaliai sustabdyt - veliava tau paciam i rankas.

> Nereik - surinkta. Gali seip ilsetis tuose penkiuose pakrantes metruose.

o nieks taves ir neklaus reik ar ne. as ten galiu be atskiro tavo
leidimo daryt viska kas nedraudziama.

> O ish kitos puses... Kai tvarkiausi kovojau su panasiais teisybes
> ieskotojais, visada neramino klausimas. Ezero pakrante 19 km. Is ju
> privati gal kokie 2.7. Vat kodel toks didelis noras ilsetis butent pas

vat lygiai pat todel, del ko pas tave didelis noras pasisavinti tai, kas
tau nepriklauso. pagal tavo poziuri, tai ir bendrame daugiabucio kieme
susitvarkius 20kv.m ploto aikstele, galima pasidaryt 'nuosava vieta' ir
niekam neleist ten parkuotis, o poto stebetis is kur toks kitu noras
parkuotis butent tavo vietoj, kai aplink dar 1000kv.m netvarkyto ploto.