Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Benderis
Data: 2012-07-29 18:26:02
news:jv3hp1$to8$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tik idomu - o  ka tu nuveiksi tuose penkiuose metruose? Primesk kokio
> tai plovio juosta - juokas vienas. O dar jei prasideda truputi vandeny....
> Ash suprantu, kad pas mus visi teisingi ir pukuoti. Bet tai ble - net
> alaus bokaliuko nebus noro padaryt? O taigi negalima!!! Kamera taigi ne
> pas viena Codec'a. Dekiuka kur pasitiesi - ant slapio smelio? Nes zolute
> tai jau zinok pas mane....

Esu mates daug kur - sudedamas plazo kedes, pliazo palapines pasistato ant
siauro kranto (pvz, salia asfaltuotas kelias eina). Cia jau ne apie privatu
sklypa sneku, o apie kranto ruozo isnaudojima. Tam tereikia realiai tik
poros metru. Puikus pvz - kelias palei ezero pakrante i tiskeviciaus dvara
prie traku (galesiu taska padet ant maps.lt, tingiu kolkas). Kaikuriose
vietose ten tik po tiek kranto like ir vingiuoja, zinoma.
Del alaus - na ne visi ji megsta ir vartoja karsta diena. Be alaus diena
negali istvert tik nedidelis procentas poilsiautoju. Kaip yra Palangoj -
nezinau, apie ja nesneku :)