Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: gd
Data: 2012-07-30 19:02:04
Ne visai taip. Graikijoje ne karta gyvenau viename viesbutyje, o
deginausi visai kitame. Niekas to nedraudzia. Jei neturi viesbucio
apyrankes negali naudotis gultais nemokamai. Bet jei tau jo nereikia,
ir tinka degintis ant savo ranksluoscio niekas to nedraudzia.
Viesbuciui nuo to tik geriau, nes tu perki gultus, naudojiesi mokamomis
vandens pramogomis. Gali net alu pirkti ir vartoti. I pabaiga
isigudrinome net is savo viesbucio atsinesti, kadangi ten nemokamai. Ir
pabreziu, niekas nieko nepasake, niekas nesoko kad pizdink tu is cia.

Kroatijoje ne karta vaiksciojau po viesbucio pakrante jame net
negyvendamas. Esu ir maudesis ir deginesis, ir niekas nieko nepasake.
Negali tik degintis prie viesbucio baseino ant gultu. I viesbucio
teritorija patenki eidamas pakrante be jokiu problemu, yra net takeliai
isgristi. Tiesa, jie nera labai grazus, kokio metro plocio, bet jokiu
bruzgynu nepastebejau. Ir cia kalbam apie 5 zvaigzduciu viesbuti.

Gaila negaliu papasakoti kaip yra Ispanijoje, bet manau panasiai.

T:) explained on 2012.07.30 :