Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 15:07:18
Labai paprastai. Kai zmogus eina mano nuosavybe, ash jam neturiu trukdyti to
daryti. Negaliu dirbtinai sudaryti jokiu kliuciu, skirtu butent tam -
uztverti iki vandens tvora, paleisti shuni ir panasiai. Tacaiu jeigu jam
nepatogu, kad [pakranteje smeliukas ir basanoskytes kojyte griauzia ar kokai
dilgele auga ten klur jsi praeiti nori - cia jau ne mano problemos - buk
geras, nebausk manes, ka?

Ir dar jei nesunku - papasakok apie privalomus servitutus. Labai idomu.

"CodeC"  wrote in message news:jv38nf$nin$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/29/2012 02:49 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tu nubausi savu teoriju prisvaiges ar kazkokia valdiska istaiga? Jei
> antras variantas - kokiu pagrindu?

tai paaiskink kaip tu supranti savo pareiga 'leisti praeiti'? kuo tai
tave ipareigoja? uz pareigu nesilaikyma ir baus atitinkamai.