Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-07-30 17:17:35
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:jv645r$v92$1@trimpas.omnitel.net...
> tai konfliktas jau yra, ne nuo taves priklauso.
> ar tu isvis apsimesi net nepastebejes kad tave apipyle ir toliau ziuresi
> pro langa, kai cia pat dergiasi pacukai. o jei busi su pana...? ;) bl, man
> net slykstu su tokiu kalbetis :) nei tu saves nei savo artimuju apgint
> galetum. cia ne tas zodis boba. bobos apsigina.
> manaja kazkada panemunej uzpuole, irgi telefona atimt norejo. tai
> apkandziojo net, bet telefo neatidave. o tu tai mazgote, net ne boba.

Butu tokia situacija, tai atsistociau ir nueiciau.

Savo zmona ir vaikus vezioju automobiliu, todel tokie konfliktai neiskiltu,
nereiktu ju saugoti nuo fizinio smurto. Va tu bedzius esi, todel tau tenka,
bet nuo moralinio tai jau nebeapsaugai.

Ar tau slykstu ar ne slykstu su manimi kalbet, tai man sitas kaip ir
nesvarbu, nes tu papuoli i kategorija zmoniu, kurie man nesvarbus. Tiesa
sakant papultum dar zemiau- i kategorija, kuria as niekinu :)

Tavo bobai telefonas yra ant tiek svarbus, kad ji rizikuoja but sumusta. Na
jeigu tas vienas ar simtu litu tiek svarbu- tebunie.

O as zinau, kad as turiu seima uz kuria esu atsakingas ir man nera poreikio
statyt statyt savo ar kitu sveikatos ar net gyvybes konfliktuojant. O ir
kazkodel noro nera. Matyt del to, kad gyvenime as turiu zymiai smagesniu
galyku nei pasimust ir savo pimpalo dydi kazkur pademonstruot.