Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 16:00:06
Gali buti, kad ir negausi. Gali buti, kad net negausi baudos kirsdamas
krumus mano sklype. Nes viskas baigsis tuo kad:

1. Atvaziuos privatus dedes ir lieps baigti tai daryti, nes savininkas to
neleidzia.
2. Atvaziuos valdiski dedes.
3. Priklausomai nuo to ar daug ishkados pridarei, jau ash pats spresiu
kreiptis ar ne i teisma del nuostoliu atlyginimo.

"CodeC"  wrote in message news:jv3bu3$pra$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu nesipainiok apie medzius. zoles mindymas irgi augalu naikinimas,
so? as taves ir bandau isklausti, kas tai yra 'tavo turtas' kaip tu zadi
tai irodyti ir kokie istatymai man draudzia pjauti zole viesoj vietoje?
p.s. rimtai manai, kad nuejes i miska, pakele, pakrante ir nusikirtes
karklo vytele as pazeidziu istatymus? arba nuejes i santakos parka kaune
ir pjaudamas zole, jei tik tai man patinka? gausiu bauda?