Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-29 19:51:31
Patikslinsiu - yra sutarta su priziurinciu zmogumi, kad galimybe pasinaudoti
tais penkiais metrais (o ir daugiau, nes nematau prasmes daryti juokingus)
nebutu ribojama, jei akivaizdu, kad bus naudojamasi taip, kad nebutu
pazeisti mano interesai, kuriuos ash statau auksciau. Galima su manimi
nesutikti ir bandyti - bet prasme? Nebus nei malonumo, nei poilsio. Tai ash
ir kitas, sklypa priziurintis asmuo sugeba isaiskinti ir per tiek metu ranku
i darba neteko paleist nei karto.

"Gintas"  wrote in message news:jv3pdc$2to$1@trimpas.omnitel.net...

na, ta ir tenorejau isgirsti. Tai, kad kazkam nepasiseke pasinaudot netgi
tais 5m juosta  tavo pakrantes. Tegu ir vienam is desimties, taciau
pastarajam Linas apribojo teise pasinaudot savo istatymo suteiktomis
teisemis. Buvo negeras kazkuom ar siaip Lino nuotaika prasta tasyk
pasitaike, tad buvo priverstas sumustinius suvalgyt pluduriuodamas :) .