Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: ABLomas
Data: 2012-07-29 23:52:31
On 2012.07.29 23:48, CodeC wrote:
> ka isvertus i zmoniu kalba reiskia, kad LP megsta eit parekaut ant
> zmoniu. bet kadangi realiai yra bailys ir miznius, tai apsertas
> fakais eina pasiguost i newsus ir parasinet koks jis kietas
> zemvaldys.

Tai tavo krašte "žmonių kalba" (ups, atsiprašau, "zmoniu kalba", čia gi
ne tas pats kaip "žmonės") yra kitokia, nei mano krašte. Kažkaip
sakyčiau jis į niufsus dažniau patarimų dalint atvaro, nei kad
pasiguost. Ar tu čia vėl tarp eilučių tendencijas kažkokias matai?

> ash nuosirdziai tikiuosi, kad kasnors sushoks koju shoki ant tavo
> galvos, jei bent puse nesamoniu kurias cia pripaistes esi yra
> realios.

O davai tu rimtai tą dyzelinį volviaką parduok ir nusipirk
kondicionierių. Jei neišeis, tai bent ledų kibirą. Sukišk galvą tenais -
turėtų pagerėt. Žiemą gi *tokių* nesamonių nerašinėjai, ten užeidavo
kažkaip neprognozuojamai - bet ne taip galingai gi, čia ryškiai karščio
pasekmės...