Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Trolis
Data: 2012-07-30 14:23:14
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:jv5nts$gdt$1@trimpas.omnitel.net...

> tai ir taip aisku. tokiem viskas pofig. toliau savo nosies nemato.
> o tie kurie mato ir supranta daugiau, jiems labai nepatinka.
> o man patinka tokius kaip tu nervuot. man cia pramoga.
>
> o apie laisves tai tu gal nebesvaik. net nezinai kas tai yra.

O kodel tu manai, kad "tokie kaip as" nervuojasi del "tokiu kaip tu"? Zinok
pasaulis nesisuka vien tik aplink tave.

Laisve, kaip ir dauguma kitu daluku, zmones suvokai skirtingai, per savo
prizme. As esu suvarzytas savu isipareigojimu.

Va rasputinas isvis laisvas buvo. Paliko sau tris vaikus ir iskeliavo
piligrimauti. man tai nepriimtina. Esu savo mindseto vergas.