Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-31 14:11:22
ja ja, vaziuoji autostrada aplinkai laukai rapsas zydi grazu, gal man ten palapine pasistatyti - gi neparasyta, kad privatu.
Gal pamirstam apie sovietini relikta - valstybine. Na nera ir tos valstybines zemes realiai t.y. kad ji kaip ir niekieno ir bet kas gali darayti ka nori joje. Paprastai valstybine zeme valdo patiketos istaigos, organizacijos pvz. nacionaliniu parku direkcijos, girininkijos ar savivaldybes ir pan. Ir net valstybineje zemeje jos valdytojas gali nustayti apribojimus pvz draudziama deginti lauzus, statyti palapine, draudziama lankytis tam tikru laiku ir t.t.
Kiek pamenu prie vieso naudojimo stovyklavieciu, aiksteliu budavo ir informaciniai stendai (ir naudojimosi instrukcijos) pagal kuriuos nesnunku atskirti ar tai privati ar visuomenine aikstele.

T:)