Tema: Re: Ezeru pakrantes
Autorius: Vytenis P.
Data: 2012-07-31 14:34:48

> pasdalinsiu priesinga patirtimi.
>
> Pajuostynes ezeras, salia Troskunu Anyksciu raj.
> Tuose krastuose uzaugau i ta ezera N metu vazinejau dviraciu su draugeliai
> maudytis.
> Kazkada ten buvo akluju kombinato poilsiaviete, o visos kitos pakrantes buvo
> laukines ir laisvai prieinamos.
> Netgi turiu tu laiku nuotrauku....
>
> Nebuvau ten gal ~20metu
> simet nuvaziavom pasiziureti...
> Ant keliu visur slagbaumai -privati valda.
> Privaziuoti su auto jokiu galimybiu.
> Misko pakrasciu nusitempem per bruzgynus pripuciama valti. Zodziu i vandeni
> [...]

Gal būčiau linkęs ir aš pasipiktint tokia situacija, jei ne vienas "bet..."
Labai tankiai tenka pravažiuot šalia Švenčionėlių esančio Šalnaičio ežero
pakrante. Na, jis iš tų "niekieno". Vaizdai, lyg per miesto sąvartyną važiuotum.
Ir nepasakysi, kad jo niekas netvarko - kartais matosi, girininkijos švariai
iškuopta viskas, bet po savaitės vėl sąvartynas... Tokia jau ta mūsų "turistų"
publika. Ir nieko čia nepakeisi - belieka jų tiesiog saugotis :))