Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-30 14:07:04
Parasysiu dar kitaip: negali prichvatizuoti valdiskos zemes ar ezero ploto. Nesvarbu kiek ta valstybe to ploto turi ir kiek tau jo tereikia kasdieniniam naudojimui :) Ne tavo ir tiek.

Sakai, savaliskai  pasiemes asmenininam naudojimui is valstybes izdo keleta dukatu, nuodemes nepadarytum? Na, juk tame izde pinigo "xot atbavliai" :))))  Keistas tas tamstos supratimas.........