Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: mindis
Data: 2012-07-30 17:14:14
On 07/29/2012 06:15 PM, KEdas wrote:
> Jautiesi atsakęs į klausimą?

nu kedai, pavarom - nedidelis lieptelis papuola i 1 grupes nesudetingus
statinius, bet kadangi tu ji statai ant svetimos, t.y. valstybines
zemes, turi gaut rastiska leidima is zemes savininko aplinkos apsaugos
departamento asmenyje. Taigi gaunu as ta leidima, kuriame parasyta kad
....blablabla leidzia man statytis liepteli, nu ir pastatau. Tai kieno
dabar jis, jei valstybe leido ji MAN statyt ant SAVO zemes ?