Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-29 22:55:48
Belieka tiketis, kad koks baidarininkas Linui, pradejusiam verkti del savo pakrantes naudojimosi, atsakys paties Lino zodziais:

"Variantas, kai ateisi kocioti savo teises ir galvodamas, kad cia man gera
darai - tau visiskai nenaudingas - mokesi vienas, vazines visi."

Perfrazavus-nekociok savo teisiu, esa sutvarkes ta pakrante kazkam gera padarei. Tvarkei vienas, naudosis visi (tavo zodziai?)  Nes istatymas leidzia naudotis tais 5m. Linas virtuozas-kai jam naudinga-jis linkes toleruot naudojimasi svetimu triusu. Tuo tarpu savo ispuoseleta pakrante-linkes saugot, kad kiti pernelyg nesinaudotu :) Toliau dar butu galima imesti Lino citata apie tai, kad kas istatymais nepatenkintas, tas lai eina i seima arba verkt ant Venskienes peciu. Arba va, dar isimintini Lino zodziai:
 Cit: "Labai patiko vienoje pietu shalyje vazinetis - sustoji perejoj pribega murzius su murzinu skuduru ir tau langa jau mozoja. O po to tu jam skolingas - taigi paslauga padare. Atvaziuoji i parkinga kitas murzius jau vieta kur parkuotis tau parodo aplink maldamasis ir trukdydamas  - ir vel bakshis. Jebal ash tokia tvarka musu kolhuozose"
  Neneigsi Linai-tavo tekstas? Tad ir nemaisyk tam baidarininkui Linai, nebuk tas murzius, kuris rodo kur parkuotis, pinigo ar lyztelejimo tikedamasis.