Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-03-19 14:02:22
Man tai geriausias garsas gatvineje masinoje kai jo nesigirdi.
 Muzika.masinoj reikia klausyt, 6 cilindru garsas jokiu emociju
 nesukelia, labiau kokiu sportiniu hondu (tu greitaeigiai
 varikliai, ne tai kokiu subariku ar mitsubisiu) apsukos apie
 5000, primena jaunyste ir autorali.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----