Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-18 15:34:16
Ziurint kaip vertint, as su 524td tokius cirkus kresdavau kad ka
 zinau, i megejubrali buvau nulekes ir vienas sportininkas dabar
 profesonalus ralio organizatorius, su savo paruostu varzyboms
 civiku, su ralinem padangom 3 kilu ruoze krove tik 15 sekundziu
 (pagal geriausius laikus) man su ta masina slikais apauta. Mieste
 juolab pakako. 525d turi tokia dinamika su kokia vyrai dar kokias
 2000 i ralius vaziuodavo, kokioj kuklesnej klasej gal iki siol
 varo. Cia pats turbut esi mates zmoniu kurie perka kompiuterine
 iranga ir jos neisnaudoja- hardai tik 5 proc uzpildyti, 1000
 tinklas su 1000 plokstem kai habas 10 tinis. Jei pilnai isnaudoji
 visa to paties 524 galinguma, pasirodo kad lietuvoj nera kur jam
 nepazeidziant taisykliu pasireiksti, ir taip visus lenki is
 vietos, nes normalus zmones nesivelia i lenktynes... Aktyvus
 saugumas tai nepatyrusiu vairuotoju snekos, patyres nepakliuna i
 tokias situacijas kur 120 ag butu avarija o 180ag jau ne. Aisku
 koks 40 ag butu ne kas, bet ir tai nuvaziuociau kur reikia, jei
 tai butu 7 su pilna iranga, imtu 4 litrus, gerai suderintos
 pavaros jauciu pasirasyciau tokiam aparatui jei dar kaina kaip
 visad, nevirsytu iprastu 2, nu 6 savaiciu uzdarbio (brangesnes
 masinos pagal savo pajamas nesu turejes)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/