Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-14 20:10:44
On Sun, 14 Feb 2016 19:50:48 +0200, Dainiushas wrote:

> ir kuo toliau tuo hujovesni :D

Bugtai keturkausiai kazkuom geresni. Jei tiket tuom ka raso murzilkos,
tai pas juos gerokai daugiau problemu nei pas 6-kausius.

> nu kad lygiau dirbs tai niekas nesiginčija, klausimas kiek jautriai į
> tai reaguosi. Kas link kW ir maloniau, turbo šmurbo laikais ne faktas :)

Tai jei nejautriai reaguot, tai gal dar pridekim i palyginima Dacia? Kaip
jau rasiau (zhr zhemiau), tau kaip traxtoristui nesuprast :)

> ačiū pasakei kam cilindrai - būčiau nesusipratęs! :).

Tai kad ir iki siol atseit nesupranti.

> šiaip tai, kaip bebūtų liūdna, tame tarpe ir man, bet 6 cilindrai
> kibiruose praranda prasmę irgi nelabai daug turbūt yra norinčių už juos
> mokėt.

Tai visada taip buvo ir visada taip bus. Pvz pas troikes jau ir pries 20
metu keturkausiai sudare gal kokius 80% visos produkcijos. Dabar kai bnv
pakele "real deal" kainas tokiu bus dar zymiai maziau.

> mano logika buvo apie kibirus, čia gi biskį sonderklasse. O ir kilowatų
> ten tiek, kad normaliai iš V8 nelabai padarysi.

Kuom tau karutis uz 40keur kibiras? Del V8 tai padaro be jokiu problemu,
see Alpina B7. Ten jokiu tricksu, ka gali alpina gali ir bnv, ir zymiai
mazesne savikaina.

--
kthxbai.