Tema: Re: ups.....
Autorius: news reader
Data: 2016-03-18 13:28:45
Butu ten kuo nors geriau tai pilna butu prigaminta, o dabar realiai tai
mirsta N/A 6cyl. Vazinejau su 530i truputi - vienintelis ten privalumas tai
ant N paburzginti ir paklausyti "grazaus garso". Suprantama, kad del tokio
"privalumo" jis niekam nereikalingas.

svyt <juzila@mail.ru> wrote:
> Nevazineje su 6L nesupras. As pamenu irgi domejausi kuo geriau 6
>  cilindrai tos pacios kubaturos variklyje, visi truke peciais.
>  Dabar netikiu,kad yra tokia pazanga ir stebuklai, kol
>  neisitikinsiu kitaip tvirtinsiu kad ypac dizelyje turi but bent 5
>  cilindrai (teko matyt tokiu volvu, dirba daug maz
>  pakenciamai)

Man pries 10 metu cia aiskino kad baigt su senienom sest i