Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-25 13:06:59
Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
 smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
 apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
 voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
 uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
 tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
 kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
 Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
 vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
 vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
 variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
 pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
 prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
 voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)
 


-- 

svyt /e39



Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia 
> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu.
> 
> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote:
>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel
>>   susieis i darbo tolyguma?
>>
>>
> 
>